افزایش تماس مردمی با صدای مشاوره بهزیستی با شیوع کرونا

بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور :

🔹 سامانه صدای مشاوره بهزیستی با شماره ۱۴۸۰ از ابتدای آغاز شیوع کرونا در کشور تاکنون ۹۲۸ هزار بار زنگ خورده که بالغ بر ۵۰ هزار مورد تماس آن مستقیما به کرونا مربوط بوده است.

🔹ساعات کاری صدای مشاور بهزیستی از ساعت ۸ تا ۲۰ غیر از ایام تعطیل است که اکنون ساعت کار تا ساعت ۱۲ شب اضافه شده و علاوه بر آن این سامانه در ایام تعطیل نیز به ارائه خدمات می‌پردازد.

🔹 در بخش مشاوره‌های غیرحضوری سامانه ۱۴۸۰ در همه استان‌های کشور، کارشناسان ارشد و دکترای روانشناسی آنجا فعالیت دارند که پس از گزیش و گذراندن دوره تخصصی مشاوره غیرحضوری در این سامانه مشغول به کار شده‌اند و حتی برای انجام مداخلاتی که برعهده آنان است، بازآموزی‌های لازم را فراگرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *