برقراری ۵۴ هزار تماس با «۱۴۸۰» بدلیل نگرانی از شیوع کرونا

🗣 مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از برقراری بیش از ۵۴ هزار تماس تلفنی به دلیل مشکلات روانشناختی ناشی از کرونا با خط ۱۴۸۰ صدای مشاور خبر داد.

🔻وحیدنیا با اشاره به اینکه نقطه عطفی در شیوه ارائه خدمات استاندارد غیر حضوری به وجود آمده، به طوریکه سازمان بهزیستی دستور العمل مراکز مشاوره غیر دولتی غیر حضوری را تدوین و طراحی کرده که به تصویب کمیسیون ماده ۶ بهزیستی نیز رسیده است، تصریح کرد: این دستورالعمل ابلاغ شده و در واقع اجازه‌نامه‌ها برای اینکه مراکز غیردولتی بتوانند در قالب یک مرکز به خدمات مشاوره غیرحضوری و تلفنی بپردازد، صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *